dinsdag 11 juni 2013

Je zal zo'n stiefzusje maar hebben, dankjewel Ellis!

Hee broer,

Gezien je berichtjes mis je naar mijn mening steeds meer het menselijk contact. Ik wil je zeggen dat velen van ons jou volgen, trots op je zijn, jou ook heel erg missen en genieten van je verhalen!

Het is totaal niet mijn avontuur. Het stukje IJsselmeer met de kolibrie vond ik echt fantastisch, maar ik ben dan toch meer zo'n burgertrut dat ik liever aan land wil zijn...Ik snap jouw gevoel en ik vind het super dat jij dit doet en dat Femke, Hiske en Lyse je steunen. Ook voor hun een super waardering!!! Weet niet of ik dat zou kunnen, maar ik heb dan ook de moederkloek genen van mijn moeder geërfd...

Wat ik wil zeggen is dat je hoe dan ook voor ons een winnaar bent, hoe geweldig de strijd ook is, jij bent onze nummer 1! Dat we bij je zijn
on-line en in onze harten en dat we je missen en mee leven. Wij houden van je, zet hem op, geniet, kom heel terug, geniet, mis ons, geniet. En bij thuiskomst, geniet van je gezin, van je ervaring, trots, lef, durf, momenten, eenzaamheid, geluk en angst!

Hela, and up she rises early in the morning!

Dikke knuffel namens iedereen,
Ellis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten